Potgrondactie 2021

Met de lente in het verschiet zal voetbalvereniging V.V. Stevensweert wederom potgrond huis-aan-huis komen verkopen. De potgrondzakken van 50 liter worden aangeboden voor de prijs van € 5,00 per stuk.
De potgrond hebben we ook dit jaar weer bij onze oude, vertrouwde leverancier besteld. De kwaliteit van de potgrond is dit jaar dus weer zoals u die al jaren gewend bent!

Vrijdagavond 12 maart of zaterdagochtend 13 maart zullen de leden van de voetbalvereniging bij u langs komen voor de huis-aan-huis verkoop. U bent dit jaar ook welkom op zaterdag 13 maart van 9:00 uur tot 13:00 uur op de parkeerplaats van ons sportcomplex.

Om zeker te zijn van levering van de potgrond, kunt u overstaand formulier gebruiken om de bestelling te plaatsen.
De bestelling zal dan bij u worden bezorgt op vrijdag of zaterdag door een van onze leden.
Uiteraard houden wij rekening met de geldende Corona-maatregelen.

Via onderstaand formulier kunt u online uw bestelling plaatsen. Betaling kan voldaan worden bij aflevering (contant) of per Tikkie. Wenst u per Tikkie te betalen willen wij u vriendelijke vragen dit in het opmerkingen te vermelden. u ontvangt dan van onze penningmeester de Tikkie.

* Voor bestellingen buiten het dorp Stevensweert zal individueel bekeken worden of wij aan de levering kunnen voldoen. Mocht dat niet zo zijn zullen wij contact opnemen met de dichtstbijzijnde vereniging die potgrond verkoopt zodat u niet zonder potgrond komt te zitten.

Uw e-mail adres wordt enkel gebruikt indien wij vroegtijdig nog contact met u willen opnemen.
Enkel noodzakelijk indien u niet woonachtig bent in Stevensweert
40L potgrond a €5,- per zak